Online sessie Strategisch Zorgmarketingplan in 5 stappen
In 5 stappen een strategisch marketingplan dat werkt!
Online sessie: Strategisch Zorgmarketingplan in 5 stappen
Wanneer: Donderdag 10 maart 2022 – Van 11 tot 12 uur.
Voor wie: Marketing- en Communicatieprofessionals van zorgorganisaties.
Door wie: Sjors van Leeuwen (Indora Managementadvies).
Prijs: Geen kosten (gratis).
Aanmelden: Stuur een mail naar info@indora.nl en je ontvangt de link naar de online sessie.
De eerstvolgende online sessie is 10 maart 2022 en 21 april 2022.
Regeren is vooruitzien, dus zijn veel zorgmarketeers bezig met de plannen voor 2022. Veel opleidingen volgen de klassieke marketingaanpak met externe en interne analyse, SWOT-analyse, confrontatiematrix, etc. Hoewel zo’n opleiding leerzaam kan zijn, heb je in de zorg meestal niet veel aan zo’n klassieke aanpak. Omdat strategische keuzes en prioriteiten ‘in de lijn’ worden gemaakt en daar zit marketing/communicatie vaak niet bij.
Voor jouw strategisch marketing/communicatieplan kun je ook een andere, meer praktische aanpak kiezen. Hoe? Dat hoor je in deze online sessie. Sluit daarbij aan op de beleidscyclus en de jaarplannen van zorgmanagers, die er al zijn of in de maak zijn. Neem ook jouw visie op marketing/communicatie mee, dat voorkomt Babylonische spraakverwarring.
In 2 tot 4 weken heb je een helder strategisch plan, met kaders, speerpunten, prioriteiten en handvatten voor genoeg mensen, middelen en budget.
Meld je snel aan. Stuur een mail naar info@indora.nl en je ontvangt de link naar de online sessie.
Bekijk hier de agenda met alle online sessies en clinics.
Sjors van Leeuwen is management- en marketingadviseur. Hij heeft de afgelopen twintig jaar meer dan 75 zorgorganisaties in care en cure geholpen bij vraagstukken op het gebied van strategie, marketing en klantgericht ondernemen (CRM). Sjors is initiatiefnemer van het Zorgmarketingplatform en auteur van diverse boeken over marketing in de zorg.