Online sessie Marketing als de marktwerking is mislukt

Wat is en wordt de rol van marketing in de zorg?

Online sessie: Marketing als de marktwerking is mislukt

Wanneer: Dinsdag 16 februari 2021 – Van 13.00 tot 14.00 uur.
Voor wie: Marketing- en Communicatieprofessionals van zorgorganisaties.
Door wie: Martijn Hulst en Esther van Boxtel (Zorgbroeders).
Prijs: Geen kosten (gratis).
Aanmelden: Stuur een mail naar info@zorgbroeders.nl en je ontvangt de link naar de online sessie.

Bij de marktwerking in de zorg worden steeds grotere vraagtekens gezet. Is er wel concurrentie tussen zorginstellingen? En als deze concurrentie er is, is die eigenlijk wel wenselijk als zorg een schaarste product is.

We hebben in 2020 gezien dat samenwerking heel belangrijk is. Alleen dan kan je de beschikbaarheid van zorg waarmaken. Als de marktwerking onder druk staat, wat is dan de rol van marketing in de zorg nog?

In uur ga je onder leiding van marketingcommunicatie strategen Martijn Hulst en Esther van Boxtel samen met andere marketing- en communicatieadviseurs in de zorg het gesprek aan. Deze Zorgbroeders formuleren samen met jou de antwoorden op vragen over marketing in de zorg in 2021.

Meld je snel aan. Stuur een mail naar info@zorgbroeders.nl en je ontvangt de link naar de online sessie.

Bekijk hier de agenda met alle online sessies en clinics.

Zorgbroeders zijn regisseur van Zorgmarketing. De zorgbroeders zijn door de wol geverfd op het gebied van zorg en (online) marketingcommunicatie. Wat ons drijft, is jouw patiënt of cliënt helpen de beste keuzes te maken in de wereld van de zorg. We doen dit door buitenstebinnen te kijken: we kruipen in de huid van de patiënt of cliënt. Hierdoor weet jij wat zij willen en kan jij je (online) marketingcommunicatie daar perfect op afstemmen. Wij versterken jou in het voeren van de regie. Niet voor de bühne, we zorgen er ook voor dat het werkt!