Online sessie Hoe bereik je het hart van je zorgklant?
De klant centraal in de zorg; hoe optimaliseer je patiënt- en cliëntbeleving?
Online sessie: Hoe bereik je het hart van je zorgklant?
Wanneer: Woensdag 20 januari 2021 – Van 11:30 tot 12:30 uur.
Voor wie: Marketing en communicatieprofessionals van zorgorganisaties.
Door wie: Joep van de Ven (Spring marketing)
Prijs: Geen kosten (gratis).
Aanmelden: Stuur een mail naar info@springmarketing.nl of meld je aan via de website van Spring marketing.
Spring marketing zorgt voor wat lekkers bij de lunch!
Ziekenhuizen en andere zorginstellingen hebben momenteel hun handen vol aan de gevolgen van de COVID-19 pandemie. De behandeling van patiënten, het voorkomen van besmettingen en het organiseren van de bezetting van, door ziekte en quarantaine geteisterde, zorgafdelingen is even belangrijker dan patiënt- of cliëntbeleving.
In deze online ronde tafeldiscussie maken we een sprong vooruit! Naar betere tijden. Waarin Corona de zorg niet meer domineert en zorgmarketeers en communicatiespecialisten minder tijd hoeven te besteden aan crisiscommunicatie.
Wat is er dan voor nodig om het hart van zorgklanten te bereiken? Om positieve zorg te bieden? Wat levert je dat als zorgorganisatie dan eigenlijk op? Wat is daar dan voor nodig en wat kan de zorg leren van organisaties die klanttevredenheid centraal hebben staan in hun missie?
Discussieer mee in de online lunchsessie ‘hoe bereik je het hart van de zorgklant?’ over de behoeften van zorgklanten en het nut of noodzaak van Patiënt Experience (PX).
Dat doen we aan de hand van prikkelende stellingen en (internationale) cases. Ontdek ook hoe jij als marketing- of communicatieprofessional in de zorg jouw bijdrage kunt leveren om de patiënt/ cliënt centraal te zetten. Maak kennis met begrippen als bedoeling, belofte en beleving en leer van anderen hoe jij de belangrijkste stakeholders in jouw zorgorganisatie meeneemt in de klantreis en het invullen van de klantbelofte.
Kortom, maak als marcommer in de zorg in januari even tijd voor patiënt experience.
Meld je snel aan via info@springmarketing.nl en je ontvangt de link naar de online sessie.
Bekijk hier de agenda met alle online sessies en clinics.
Joep van de Ven is partner bij Spring marketing. Zijn stelling is dat als je het hart van de zorgklant weet te bereiken, dit leidt tot betere zorg, goedkopere zorg en meer tevreden zorgmedewerkers. Springmarketing is een full service marketing- en communicatiebureau dat zich uitsluitend richt op zorgorganisaties.