Online sessie De toekomst van Zorgmarketing en Zorgmarketeers

Wees voorbereid voor de toekomst!

Online sessie: De toekomst van Zorgmarketing en Zorgmarketeers

Wanneer: Donderdag 29 april 2021 – Van 11 tot 12 uur.
Voor wie: Marketing- en Communicatieprofessionals van zorgorganisaties.
Door wie: Sjors van Leeuwen (Indora Managementadvies) en Hans Molenaar (Beeckestijn Business School).
Prijs: Geen kosten (gratis).
Aanmelden: Stuur een mail naar info@indora.nl en je ontvangt de link naar de online sessie.

De eerstvolgende online sessie is : 1 juni 2021.

De zorgsector is voortdurend in beweging, verandering is de enige constante. Dat wordt de komende jaren niet anders. Welke ontwikkelingen en trends zijn echt van belang? Wat betekenen die voor zorgorganisaties op korte en langere termijn? Wat betekenen ze voor het vak van zorgmarketing en hoe kan zorgmarketing hierin het verschil maken?

Ook belangrijk, wat betekenen deze ontwikkelingen en trends voor zorgmarketeers? Wat betekenen de grote veranderingen in de zorg voor marketing- en communicatieprofessionals? Hoe kun jij daarin het verschil maken? Wat zijn de belangrijkste eigenschappen van de zorgmarketeer van de toekomst? Welke kennis, kunde en competenties worden doorslaggevend?

Over deze vragen gaan we online in gesprek.

Meld je snel aan. Stuur een mail naar info@indora.nl en je ontvangt de link naar de online sessie.

Bekijk hier de agenda met alle online sessies en clinics.

Hans Molenaar is oprichter en directeur van Beeckestijn Business School. Hij is voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en Marketing Scriptieprijs. Hij is vijftien jaar voorzitter geweest van het Platform Innovatie in Marketing en initiatiefnemer van het Marketingtrendrapport, Marketingwetenschapsprijs en de Marketeer of the Year.

Sjors van Leeuwen is management- en marketingadviseur. Hij heeft de afgelopen twintig jaar meer dan 75 zorgorganisaties in care en cure geholpen bij vraagstukken op het gebied van strategie, marketing en klantgericht ondernemen (CRM). Sjors is initiatiefnemer van het Zorgmarketingplatform en auteur van diverse boeken over marketing in de zorg.