Nima Marketingday 2018

Op donderdag 21 juni organiseren Nima en MarketingTribune de tweede Nima Marketing Day.

Een groot marketingfestijn voor iedereen die werkt en leeft in marketing. Met dertien thema’s en bijna zeventig presentaties. Door de marketeers áchter de merken. Nima Marketing Day is een dag voor en door het vak. De Nima Marketing Day stelt jou, je leven en het vak centraal. Persoonlijke ontwikkeling en het delen van insights aan de hand van relevante praktijkcases, te midden van andere marketeers die delen en inspireren. 

Wil jij leren hoe merken als Univé, Rabobank, VGZ, Fairtrade Original, Aegon maar ook Leger des Heils en Het Oogziekenhuis Rotterdam hun marketing doen?

Kom dan naar de Nima Marketing Day. Op donderdag 21 juni vertellen marketeers van meer dan 65 merken jou graag voor welke marketing uitdagingen ze hebben gestaan. Locatie is DeFabrique in Utrecht. 

Leden en connecties van het Zorgmarketingplatform krijgen € 50 euro korting.

Gebruik daarvoor bij aanmelding de code: NMDAYzorg.

Bekijk hier het programma en koop je ticket voor de Nima Marketing Day 2018.