Digitale marketingtrends bij Beeckestijn Business School
Op dinsdag 6 maart 2018 zijn we te gast bij de Beeckestijn Business School voor een middag boordevol informatie, inspiratie, ontwikkelingen en trends op het gebied van digitale marketing.
Specialisten en docenten van Beeckestijn Business School praten ons bij over de nieuwste ontwikkelingen en trends op het gebied van o.a.:
- Digitale (online) marketing.
- Customer experience en customer journey.
- Social media, community management en storytelling.
- Datadriven marketing (big data).
- Ontwikkelingen klantgerichtheid in Nederland.
Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut voor online marketing, online communicatie & customer management. Deze middag passeren diverse nieuwe ontwikkelingen, inzichten en concrete tips de revue die ook in de zorg relevant en bruikbaar zijn. Een must voor zorgmarketeers die bij willen blijven.
Programma en sprekers in hoofdlijnen
13.40 Inloop en ontvangst.
14.00 Opening door Sjors van Leeuwen, coördinator Zorgmarketingplatform.
14.10 Presentatie over digitale marketingtrends 2018 door Beeckestijn Business School.
14.50 Netwerkbreak.
15.10 Presentatie over (de invloed van digitale marketingtrends op) de ontwikkelingen van klantgerichtheid in Nederland, inclusief preview van het nieuwe boek Kloteklanten 3.0. Door Beeckestijn Business School.
15.50 Wrap-up: digitale marketing in de zorg?
16.00 Einde bijeenkomst met uitreiking boek.
Deelnemers ontvangen (gratis) een handig trendrapport en het nieuwe boek Power to the people – Online marketing in de zorg t.w.v. E 34,95.
Locatie
Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC Leusden.
Op het landgoed, het grote witte gebouw, 1e verdieping.
Zie foto en routebeschrijving op de website.
Prijs
€ 75,- / Voor leden: € 50,- / excl. btw.
Inclusief het boek Power to the people – Online marketing in de zorg.
Je kunt tot drie weken voorafgaand aan de bijeenkomst kosteloos per email afmelden.
Daarna is het volledige bedrag verschuldigd. Je kunt ook een plaatsvervanger sturen.
Voor wie?
De bijeenkomst is alleen toegankelijk voor marketing- en communicatiemedewerkers van zorgorganisaties en van leden van het Zorgmarketingplatform. Meld je snel aan want het aantal plaatsen is beperkt.