Bijeenkomst Zorgmarketingplatform over online marketing in de zorg

Op donderdag 14 december 2017 organiseert het Zorgmarketingplatform weer een interessante bijeenkomst met sprekers uit de praktijk. Centraal thema is ‘online marketing in de zorg’.

Programma en sprekers

16.00  Inloop met koffie, thee, frisdrank en bijpraten.

16.30  Opening bijeenkomst door Sjors van Leeuwen, coördinator Zorgmarketingplatform.

16.45  Presentatie Annabel van Deursen, projectmanager, over de BeterDichtbij-app.

17.30  Presentatie Simone Overbeeke van Argos Zorggroep over klantgericht innoveren.

18.15  Broodjesbuffet met netwerken.

19.00  Presentatie Marian Draaisma, Marketing Director Pluryn over online marketing.

19.45  Einde bijeenkomst met naborrel.

Voor de files aanrijden en na de files en het broodjesbuffet weer naar huis. Met veel nieuwe contacten, inzichten en praktische tips.

Godfried Bogaerts en Annabel van Deursen over BeterDichtbij
Met BeterDichtbij, ‘De service van jouw zorg’, zetten we als zorgsector een nieuw serviceconcept in de markt. Samen met de Vereniging van Samenwerkende Algemene Ziekenhuizen (SAZ) is dit concept ontwikkeld en wordt inmiddels door zeven algemene ziekenhuizen gebruikt om de communicatie tussen patiënt en arts te verbeteren. Godfried en Annabel vertellen meer over het doel van de app, de aanpak en werkwijze, cocreatie met patiënten en medewerkers, en de resultaten tot op heden: betere dienstverlening, betere klantbeleving en meer tevreden patiënten. En niet onbelangrijk: hoe je patiënten en zorgverleners meekrijgt in een nieuwe, innovatieve manier van werken en wat de belangrijkste succesfactoren zijn.

Simone Overbeeke van Argos Zorggroep over klantgericht innoveren

Argos Zorggroep is altijd op zoek naar manieren om de ouderenzorg te verbeteren. De afgelopen jaren heeft Argos haar strategie aangepast, de merkpositionering aangescherpt en haar merkwaarden doorvertaald naar de werkvloer. Ook investeert Argos in diverse innovatieprojecten zoals Google Glasz en Argos Mobiel en meet ze op een geheel nieuwe, online manier de tevredenheid van cliënten. Argos heeft hierdoor 24 uur per dag inzicht in de tevredenheid en de mate waarin de merkwaarden beleefd worden door de cliënt. Argos gebruikt deze informatie om de zorg- en dienstverlening continu en beter af te stemmen op de wensen van haar cliënten. Simone Overbeeke is beleidsadviseur van de Raad van Bestuur en vertelt hoe Argos dit traject heeft aangepakt en wat de belangrijkste resultaten, leerervaringen en do’s en dont’s zijn. 

Marian Draaisma over Online marketing in de zorg (bij Pluryn)

Marian Draaisma is Marketing Director bij Pluryn en vertelt over hoe Pluryn omgaat met online marketing. Want de digitale zorgconsument heeft met zijn mobiel, sociale media, apps en chat steeds vaker de touwtjes in handen. Dit geldt ook voor de clienten bij Pluryn. Marian vertelt je meer over de inzet en organisatie van online marketing met veel voorbeelden en tips uit de praktijk. Over hoe je een online marketingstrategie uitstippelt, offline en online marketing integraal aanpakt en de stap zet naar hybride dienstverlening. Marian heeft haar ervaringen en adviezen vastgelegd in het boek Power to the people – Online marketing in de zorg. 

Ontvang gratis het boek Online marketing in de zorg!

Deelnemers krijgen het gloednieuwe boek ‘Power to the people – Online marketing in de zorg’ dat medio december verschijnt. Geschreven door Marian Draaisma en Sjors van Leeuwen met medewerking van de online marketingspecialisten van Pluryn. 

Locatie

Hotel Haarhuis, Stationsplein 1, 6811 KG  Arnhem.
Tegenover het centraal treinstation en grote overdekte parkeergarage. 

Prijs

€ 150,-  /  Voor leden: € 100,-  /  excl. btw.

Inclusief het boek Power to the people – Online marketing in de zorg.

Je kunt tot drie weken voorafgaand aan de bijeenkomst kosteloos per email afmelden.
Daarna is het volledige bedrag verschuldigd. Je kunt ook een plaatsvervanger sturen.

Voor wie?

De bijeenkomst is alleen toegankelijk voor marketing- en communicatiemedewerkers van zorgorganisaties en van leden van het Zorgmarketingplatform. Meld je snel aan want het aantal plaatsen is beperkt.