Zorgmarketing in de media: week 52, 2024
Op welke manier kwam marketing in de zorg de afgelopen week in de media? Wij scanden voor de laatste keer dit jaar het nieuws voor je en maakten een selectie! Dit zijn de artikelen die ons het meeste bij zijn gebleven:
Data niet sexy, wel effectief
Dit artikel laat zien hoe slimme data-analyse kan leiden tot betere beslissingen en meer impact. Ontdek de mogelijkheden in het artikel van Kaponline!
Persoonlijk contact wint terrein bij servicedesks
Dit artikel onderzoekt waarom klanten vaker kiezen voor direct contact over geautomatiseerd klantcontact en biedt inzichten om je service te verbeteren. Zijn jullie zorginstellingen er klaar voor?
Steeds meer zij-instromers ontdekken hun plek in de zorg
Tevredenheid groeit onder nieuwkomers in de sector. Wat zijn de belangrijkste redenen voor dit succes, en hoe kan dit het zorgtekort helpen verlichten? Je leest het in het nieuwe artikel van Zorgvisie!
Neuromarketing is niet alleen voor bedrijven, maar ook voor zorgprofessionals
In dit artikel wordt uitgelegd hoe kerstcommercials gedragingen beïnvloeden door gebruik van emotie en visuele technieken. Leer hoe je deze strategieën kunt inzetten om veranderingen in de zorg te bewerkstelligen.
Zorgpersoneelstekort groter dan verwacht – actie is harder nodig dan ooit
De vraag naar oplossingen wordt steeds dringender. Dit artikel biedt inzichten in de cijfers en bespreekt welke maatregelen nodig zijn om de zorg toekomstbestendig te maken.
“En Ze Leefden Nog Kort en Gelukkig” laat zien hoe omgekeerde psychologie effectief kan zijn
Boektip voor de kerstvakantie! Door deze techniek toe te passen, kun je gedrag in de zorg subtiel beïnvloeden, zonder dwang. Dit boek biedt inspiratie voor zorgprofessionals die gedragsverandering willen stimuleren.