Zorgmarketing in de media: week 18, 2025
De afgelopen twee weken gebeurde er weer veel rondom marketing in de zorg. We hebben het nieuws voor je uitgeplozen en de meest opvallende verhalen eruit gepikt. Dit zijn de inzichten en artikelen die ons zijn bijgebleven:

Klantbeleving als groeimotor
Klantbeleving is geen ‘extraatje’, maar een strategische groeifactor. Dit artikel laat zien waarom investeren in klantgerichtheid directe impact heeft op succes en groei.

Innovatie in de GGZ: Blended Care zet cliënt aan het stuur
Met de afbouwpoli en blended care plaatst GGZ InGeest cliënten letterlijk aan het stuur van hun zorgpad. Ontdek hoe deze innovatieve aanpak meer regie en betere zorgervaringen mogelijk maakt.

Data als kennisbron: Implementatie blijft achter in de zorg
Zorgorganisaties beschikken over steeds meer data, maar het daadwerkelijk benutten ervan blijft een uitdaging. Tijdens De Praktijk 2025 werd duidelijk dat angst, onbekendheid en organisatorische drempels de implementatie van datagedreven werken belemmeren. Dit artikel belicht hoe samenwerking tussen zorg, wetenschap en bedrijfsleven kan helpen om data effectief in te zetten voor betere zorg.

AI versnelt creatieve proces: van idee naar uitvoering in recordtempo
AI versnelt niet alleen de stap van idee naar uitvoering, maar helpt ook bij het kiezen van de juiste tool op het juiste moment. Ontdek hoe technologie het creatieve proces slimmer en effectiever maakt.

Zichtbaarheid in Online advertising: Wat werkt echt?
Online advertenties zijn overal, maar worden ze ook echt gezien? Dit artikel analyseert hoe je zichtbaarheid en impact vergroot in een steeds drukker digitaal landschap.