Profiel Store Support

Inzicht in klant -en medewerkersbeleving!

Store Support kan mensen helaas niet beter maken wanneer ze ziek zijn. We kunnen er wél voor zorgen dat patiënten, cliënten en medewerkers de beleving krijgen waar zij enthousiast van worden. Een patiënt- en medewerkersbeleving die ze in het hart raakt.Store Support is marktleider in de Benelux op het gebied van mystery guest-onderzoek en wij helpen al meer dan 15 jaar onze klanten de klant- en medewerkersbeleving te optimaliseren.Onze ervaring is dat wanneer we ons oprecht verdiepen in de wereld van patiënten, cliënten én zorgpersoneel we enorm veel inzichten kunnen ophalen om zowel de Customer Experience als de Employee Experience aan beide zijden te optimaliseren. Met als ultiem doel om verzuim en verloop tegen te gaan.

Veel ervaring in de zorg

Store Support heeft de afgelopen jaren haar expertise in de zorg mogen inzetten, met klanten als UMCG, Sanquin, ReumaNederland, Martini Ziekenhuis, PRA, Espria Ledenvereniging en Zorgcentrale Noord.Meer lezen over deze samenwerking? Bekijk de uitgebreide klantcase van Sanquin; een bloedmooie case van inzicht tot verbetering van de donorjourney.Met rotsvast geloof in de waarde van klantbeleving, staan we naast onze klanten. Met de inzichten van vandaag, werken we samen aan het resultaat van morgen; een structurele betere dienstverlening!

Meer informatie en contact

Meer weten? Neem contact op met Ivo van de Boer of kijk op onze website www.storesupport.nl