Profiel Institute for Service Leadership

Het Institute for Service Leadership slaat de brug tussen wetenschap en praktijk in klantgericht denken en ondernemen. Het Institute for Service Leadership biedt praktische opleidingen (executive cources), inspirerende collegereeksen (academic coruces) en management development programma’s (service leadership cources).

Het Institute for Service Leadership ontwikkelt leerervaringen die bedrijven, managers en medewerkers uitdagen om te groeien en concurrerend te blijven in een steeds verder gedigitaliseerde wereld. Men streeft ernaar je met de nodige kennis en vaardigheden uit te rusten om dit veranderingsproces te (bege)leiden en een proces van levenslang leren te starten. 

Voordeel leden Zorgmarketingplatform

Leden van het Zorgmarketingplatform krijgen 10% korting op de opleidingen van het Institute for Service Leadership:

  • Executive courses: praktische opleidingen voor middenkader en staf in customer management, service en sales.
  • Academic courses: pnspirerende collegereeksen voor professionals in marketing, communicatie, sales en service.
  • Service Leadership Course: management development programma voor top executives met ambitie om de beste dienstverlener in de markt te worden.

Tip1: Leergang Klantgericht Denken en Doen

Een leergang van 9 modules voor (lijn)managers die de opdracht hebben hun afdeling of organisatie meer klantgericht te maken. U leert niet alleen hoe u een effectieve klantstrategie kunt ontwikkelen, maar ook hoe u die – samen met uw medewerkers en collega’s – kunt implementeren. U leert hoe u om kunt gaan met ontevreden klachten, hoe u uw relaties op een efficiënte manier kunt managen, hoe u klantgericht leiding kunt geven en hoe u kunt onderhandelen met klanten.
Meerdere startdatums. De korting voor leden van het Zorgmarketingplatform bedraagt 10%. Meer informatie en aanmelden bij Institue for Service Leadership.

Tip2: Collegereeks Customer Experience Strategies

In 8 avondcolleges wordt ingegaan op de vraag hoe de klantbeleving tot stand komt (online en offline), maar vooral ook op de vraag wat je als organisatie kunt doen om de klantbeleving positief te beïnvloeden. Het gaat hierbij niet alleen om het ontwikkelen van een klantbelevingsstrategie maar ook om het doorvertalen van deze strategie naar concrete acties op het gebied van marketing, communicatie en customer service. Met concrete casuistiek van Aegon, Transavia, De Nederlandse Spoorwegen, Oogziekenhuis Rotterdam en De Efteling.
Meerdere startdatums. De korting voor leden van het Zorgmarketingplatform bedraagt  10%. Meer informatie bij Institute for Service Leadership.

Overzicht opleidingen en inschrijven met kortingscode

Ga voor een overzicht van alle opleidingen naar de website van Institute for Service Leadership.

De kortingscode voor leden van het Zorgmarketingplatform is ZMPISL.
Inschrijvingen met deze kortingscode worden gecontroleerd op lidmaatschap.