Profiel Excap
Inzicht in klant -en medewerkersbeleving!
Excap (voorheen bekend als Store Support) kan mensen helaas niet beter maken wanneer ze ziek zijn. We kunnen er wél voor zorgen dat patiënten, cliënten en medewerkers de beleving krijgen waar zij enthousiast van worden. Een patiënt- en medewerkersbeleving die ze in het hart raakt.
Excap is marktleider in de Benelux op het gebied van mystery guest-onderzoek en wij helpen al meer dan 15 jaar onze klanten de klant- en medewerkersbeleving te optimaliseren.Onze ervaring is dat wanneer we ons oprecht verdiepen in de wereld van patiënten, cliënten én zorgpersoneel we enorm veel inzichten kunnen ophalen om zowel de Customer Experience als de Employee Experience aan beide zijden te optimaliseren. Met als ultiem doel om verzuim en verloop tegen te gaan.
Veel ervaring in de zorg
Excap heeft de afgelopen jaren haar expertise in de zorg mogen inzetten, met klanten als UMCG, Sanquin, ReumaNederland, Martini Ziekenhuis, PRA, Espria Ledenvereniging en Zorgcentrale Noord. Lees bijvoorbeeld de praktijkcase over de Donor Journey bij Sanquin. Met rotsvast geloof in de waarde van klantbeleving, staan we naast onze klanten. Met de inzichten van vandaag, werken we samen aan het resultaat van morgen; een structurele betere dienstverlening!
Meer informatie en contact
Excap is hét onderzoeks- en adviesbureau op het gebied van customer experience en employee experience. Als marktleider zetten wij ons al 15 jaar iedere dag in voor gelukkigere medewerkers en meer tevreden klanten.
Meer weten? Neem contact op met Ivo van de Boer of kijk op onze website www.excap.nl.