21 juni 2017
13:30
Bilderberg Hotel Wolfheze (nabij Arnhem en kruising A12/A50), Wolfhezerweg 17, 6874AA Wolfheze
125,- exclusief BTW

Op 21 juni a.s. organiseert het Zorgmarketingplatform een interessante middagbijeenkomst over ‘de zorgmarketingorganisatie van de toekomst‘. Hoe ziet de zorgorganisatie van de toekomst eruit? Wat betekent dat voor de inrichting van de zorgmarketingfunctie en jouw rol van zorgmarketeer?

Deze vragen en de antwoorden daarop staan centraal op 21 juni. Met o.a. een presentatie van Rob Beltman, auteur van het succesvolle boek ‘De Marketingorganisatie van de toekomst’. Deelnemers ontvangen een exemplaar van dit boek (genomineerd voor Managementboek van het Jaar 2017) en gaan met elkaar in gesprek over de marketingorganisatie en marketeer van de toekomst, in de zorg.

Tijdens de netwerkbreak is er volop gelegenheid om te netwerken, uw relaties uit te breiden en kennis en ervaringen te delen met vakgenoten. Uw zorgmarketingvraagstukken kunt u bespreken met collega-zorgmarketeers en docenten van de Zorgmarketing Academie.

In één middag bent u helemaal bijgepraat over de nieuwste ontwikkelingen in de zorg en het (zorg)marketingvak.

Meld je snel aan want het aantal plaatsen is beperkt!

 

 

Wat: Netwerkbijeenkomst over ‘De zorgmarketingorganisatie van de toekomst’ georganiseerd door het Zorgmarketingplatform.

Wanneer: 21 juni

Tijd: Van 13.30 uur tot 17:00 uur

Waar: Bilderberg Hotel Wolfheze (nabij Arnhem en kruising A12/A50), Wolfhezerweg 17, 6874AA Wolfheze

Onderwerpen:

  • 13.30 – Opening  en korte introductie vernieuwde Zorgmarketingplatform
  • 13.45 – De zorgorganisatie van de toekomst (Sjors van Leeuwen, Hoe agile is uw strategie?)
  • 14.15 – Netwerkbreak (Speeddate)
  • 14.45 – De marketingorganisatie van de toekomst (presentatie Rob Beltman met uitgebreide discussie/groepsvormen over de zorgmarketingorganisatie van de toekomst)
  • 16:15 – Zorg met liefde en lef (presentatie Karel Jan Alsem, stappenplan voor effectieve zorgmarketing)
  • 16.40 – Afronding met samenvatting van de succesfactoren voor de zorgmarketingorganisatie van de toekomst

Deelnemers betalen 125 euro excl. btw. Daarvoor krijgen ze ook het boek Marketingorganisatie van de toekomst. Leden van het Zorgmarketingplatform betalen 95 euro excl. btw.