3 november 2017
09:30
Wolfheze
€495,- excl. btw

Sanne Gooskens

Sanne Gooskens van Spring marketing. Sanne is strategisch online marketeer en ze helpt zorgorganisaties hun digitale doelen te realiseren. Zij was eerder marketingmanager bij De Jutters jeugd-GGZ, Annatommie MC, Philips en KPN. Ze rondde haar studie Industrieel Ontwerpen aan de TU Delft in 1997 af met een servicedesign bij Philips en ontwikkelt al bijna 20 jaar digitale diensten. Daarnaast verzorgt Sanne regelmatig presentaties, trainingen en workshops voor professionals.

Consumenten zijn 24×7 online op zoek naar informatie, ontspanning, producten, diensten en zorgaanbieders. Zorgorganisaties moeten daar in mee. In deze masterclass leert u hoe u de digitale marketing effectief inricht, volgt en optimaliseert voor uw eigen zorgorganisatie. U start met uw marketingdoelstellingen- en strategie en u krijgt vervolgens inzicht in de kansen die digitale zorgmarketing biedt. U gaat met uw eigen digitale (online) zorgmarketing aan de slag, en kijkt welke doelgroepen, diensten, kanalen en content zich lenen voor het realiseren van uw doelstellingen. Belangrijke succes- en faalfactoren passeren de revue, evenals vele praktische tips en trucs waarmee nu na de masterclass direct aan de slag kunt.

 

Onderwerpen deze dag
De volgende onderwerpen komen deze dag aan bod:

  • Digitale (online) zorg en marketing: trends, ontwikkelingen en kansen.
  • Online marketingdoelstellingen en strategie.
  • Contentmarketing
  • Social media management tools.
  • Digitale kanalen, doelgroepen, bereik (zoals website, nieuwsbrief, sociale media, apps).
  • Contentvormen (zoals instructievideo, whitepaper, nieuws, blog, review, advertentie).
  • Keuze van owned, earned en paid media.
  • Kracht van storytelling.
  • Contentontwikkeling, -curatie en -verspreiding.
  • Search engine optimisation (SEO) en linkbuilding.
  • Google Analytics.
  • Digitaal (online) marketingplan en contentplan.

 

Voor wie?
Deze masterclass is voor zorgmanagers, marketing- en communicatiemanagers, -adviseurs en -medewerkers die zich bezig (gaan) houden met de digitale marketingstrategie, het van digitale marketingplannen, social media en contentplannen én de uitvoering hiervan en op zoek zijn naar concrete handvatten, tips en trucs.

Als u lid bent van het Zorgmarketingplatform krijgt u een korting van 25%

 

Deze praktijkgerichte masterclass combineert theorie met praktijk. Via presentaties, interactie en opdrachten. Er is veel aandacht voor eigen vraagstukken. U werkt tijdens de masterclass aan uw eigen digitale marketingstrategie en -plan. Er is veel gelegenheid om onderling kennis en ervaring uit te wisselen.

Na afloop van deze masterclass weet u welke kansen digitale zorgmarketing biedt en welke het beste passen bij uw marketingdoelstelling en -strategie. U weet welke diensten, kanalen en content in te zetten om uw doelstellingen te realiseren. U heeft de aanpak voor uw eigen digitaal marketingplan, social media kanalen en contentplan in hoofdlijnen uitgewerkt. Ook weet u hoe u hiermee direct aan de slag kunt en voortgang kan monitoren.

Programma

  • 09.00  Inloop met koffie en thee.
  • 09.30  Start ochtend programma.
  • 12.15  Lunch + activiteit.
  • 13.15  Start middag programma.
  • 16.30  Afronding en einde.

Prijs

De investering voor deze masterclass bedraagt per persoon € 495,- exclusief btw. Dit is inclusief:

  • Catering de hele dag en lunch.
  • Digitale inspiratie via artikelen, presentaties, literatuur, studiemateriaal, etc.
  • Certificaat van deelname.
  • Nima SMP PE-punten (6)

Locatie

Bilderberg Hotel Wolfheze te Wolfheze (nabij Arnhem en kruising A12/A50).
Adres: Wolfhezerweg 17,  6874 AA  Wolfheze
Website: https://www.bilderberg.nl/wolfheze/hotel-wolfheze/ 

Deze masterclass is door Nima geaccrediteerd voor 6 SMP PE-punten.

Na ontvangst van uw aanmelding ontvangt u per email een voorlopige bevestiging. Als er voldoende aanmeldingen zijn, ontvangt u drie weken voor aanvang van de masterclass per email een definitieve bevestiging met factuur. De factuur dient voor aanvang van de masterclass betaald te zijn. U kunt tot drie weken voor aanvang van de masterclass kosteloos annuleren. Daarna (korter dan drie weken voor aanvang) bent u het volledige bedrag verschuldigd. U kunt bij verhindering een plaatsvervanger sturen. In voorkomende gevallen kunnen locatie en/of praktijkdocent gewijzigd worden. U wordt daarover tijdig geïnformeerd. Alle informatie wordt digitaal verstrekt. Met de aanmelding per email gaat u akkoord met deze voorwaarden.